четвер, 29 грудня 2022 р.

15 НЕЙМОВІРНИХ ПРИЧИН ЧАСТІШЕ СЛУХАТИ МУЗИКУ

 Якщо ви полюбляєте слухати музику - у вас чудова компанія. Чарльз Дарвін якось зауважив: "Якби в мене було ще одне життя, я взяв би за правило читати вірші та слухати музику принаймні один раз на тиждень". Альберт Ейнштейн говорив: "Якби я не був фізиком, я, мабуть, був би музикантом". Джимі Гендрікс називав музику своєю "релігією".
Останні дослідження доводять, що прослуховування музики покращує психічне благополуччя  і фізичне здоров'я дивними, незбагненними шляхами. Кілька уроків музики можуть підвищити ваш коефіцієнт інтелекту і навіть допоможуть зберегти ясний розум у літньому віці. Ось 15 надзвичайних виявлених ученими переваг, які мають меломани перед тими, хто не надто цікавиться музикою.

1. Музика приносить щастя.

2. Музика знижує стрес та покращує здоров'я.

3. Музика допомагає бігти.

4. Музика допомагає краще спати.

5. Музика допомагає перемогти депресію.

6. Музика допомагає пацієнтам розслабитися перед операцією та після неї.

7. Музика покращує здатність до навчання та пам'ять.

8. Музика допомагає менше їсти.

9. Музика покращує настрій під час керування автомобілем.

10. Музика зменшує біль.

11. Музика повертає спогади пацієнтам із хворобою Альцгеймера.

12. Музика допомагає одужати після інсульту.

13. Музика покращує вербальний інтелект.

14. Музика підвищує коефіцієнт інтелекту та академічну успішність.

15. Музика підтримує здоров'я мозку в літньому віці.

За матеріалами www.lifehack.org



Немає коментарів:

Дописати коментар

 РОЗКАЖІТЬ СВОЇЙ ДИТИНІ ПРО ОДНОКЛАСНИКА З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В твоєму класі буде дитина чи діти з особливими потребами! Це така ж сама ди...