Домашнє насильство

ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УСТАНОВИ ДО ЯКИХ СЛІД ЗВЕРНУТИСЯ У ВИПАДКУ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
·       До територіального органу поліції або за телефоном 102.
·       До центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
·       До управління сім’ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрації.
· До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.
·      До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.
·       До близької людини.
·       На телефони «Гарячих ліній».
Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»
Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда - Україна»:
0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)
Дзвінки на лінію – безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):
116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),
0-800-500-225 та 116-111
Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба
(044) 255-64-50
Уповноважена особа Володимирецької ЗОШ І-ІІІ ст. №1, до якої можна звернутися у випадку домашнього насильства Коваль Віта Володимирівна
(096) 775-73-84
Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:
Зателефонувавши за номером 0 800213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
·       інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
·       безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
·       правові консультації;
·       зв’язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.
Служби підтримки постраждалих осіб:
1)   центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
2)   притулки для дітей;
3)   центри соціально-психологічної реабілітації дітей;
4)   соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);
5)   центри соціально-психологічної допомоги;
6)   територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
7)   інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.


Немає коментарів:

Дописати коментар

 РОЗКАЖІТЬ СВОЇЙ ДИТИНІ ПРО ОДНОКЛАСНИКА З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В твоєму класі буде дитина чи діти з особливими потребами! Це така ж сама ди...