ОРГАНІЗАЦІЇ
ТА УСТАНОВИ ДО ЯКИХ СЛІД ЗВЕРНУТИСЯ У ВИПАДКУ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
·
До
територіального органу поліції або за телефоном 102.
·
До
центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
·
До
управління сім’ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрації.
· До
громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.
· До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.
·
До
близької людини.
·
На
телефони «Гарячих ліній».
Безкоштовні телефонні «Гарячі
лінії»
Національна дитяча «гаряча лінія» Центру
«Ла Страда - Україна»:
0-800-500-333 (для дзвінків з
мобільного)
Дзвінки на лінію
– безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з
мобільних усіх операторів.
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні
працівники.
Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому
насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):
116-123 (цілодобово та
безкоштовно з мобільних телефонів),
0-800-500-225 та 116-111
Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід
звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно
підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку
психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів
щодо конкретної ситуації.
Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба
(044) 255-64-50
Уповноважена особа Володимирецької ЗОШ І-ІІІ ст. №1, до якої можна звернутися у випадку домашнього насильства Коваль Віта Володимирівна
Уповноважена особа Володимирецької ЗОШ І-ІІІ ст. №1, до якої можна звернутися у випадку домашнього насильства Коваль Віта Володимирівна
(096) 775-73-84
Єдиний
телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:
Зателефонувавши
за номером 0 800213 103 (безкоштовно
зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
·
інформацію
про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав
людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
·
безоплатну
правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
·
правові
консультації;
·
зв’язатися
з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати
інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби
зв’язку.
Служби підтримки постраждалих
осіб:
1) центри
соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
2) притулки
для дітей;
3) центри
соціально-психологічної реабілітації дітей;
4) соціально-реабілітаційні
центри (дитячі містечка);
5) центри
соціально-психологічної допомоги;
6) територіальні
центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
7) інші
заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим
особам.
Немає коментарів:
Дописати коментар